15 Temmuz 2019 Pazartesi

Bayram Değil Anma

Bugün 15 Temmuz kalkışmasının yıl dönümü.
“Milli Beraberlik ve Dayanışma Günü” ilan edilmiş.
İsim çok güzel ve böyle bir güne gerçekten ihtiyacımız var.
Ancak bugün, bir bayram olamayacak kadar kötü hatıralarla doludur.
Dünden bu yana yayımlanan mesajları dikkatle inceliyorum.
Öncelikle 15 Temmuz kalkışmasını ben de lanetliyorum;
Yapanlara, yaptıranlara, göz yumanlara, müsamaha edenlere lanet olsun;
Fetullahçı Terör Örgütünü kuranlara, örgütün devlet içine sızmasına sebep olanlara, göz yumanlara, destek olanlara, her istediklerini verenlere, örgüt liderine “dön gel artık, bitsin bu hasret” diyenlere, kalkışma esnasında kamu kurumlarını ve özellikle Özel Harekat Karargahını bombalayarak vatan evlatlarını şehit edenlere, kalkışma olduğundan habersiz sokağa çıkan askerleri linç eden, boğazını kesen böylelikle şehit edenlere lanetler olsun.
Bugünde Cumhuriyeti ve demokrasiyi korumak adına sokağa çıkarak gerçek bir dayanışma örneği gösteren asil Türk Milletini kutluyorum.
Direniş esnasında bombayla, mermiyle, tank ya da araba altında ezilerek yaralanan veya şehit olan bütün vatandaşlarımızı, özellikle büyük bir kahramanlık gösteren Ömer Halisdemir’i şükran ve minnet duyguları ile yad ediyor şehitlerimize Allah’tan rahmet diliyor, yaralanarak gazi olanlara da şükranlarımı sunuyorum.
Bugünden dersler çıkartılması temennisi ile böyle bir günü bir daha Devletimize yaşatmamasını Yüce Allah’tan niyaz ediyorum.
Türk Silahlı Kuvvetlerini itibarsızlaştırma gayreti içerisinde hareket edip Türk Töresinde olmamasına rağmen masum askerlerimizi linç ederek ya da kafalarını keserek şehit eden hainlerden hesap sorulacağına olan inançla....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder